Durangoko V. Duatloia

Non: Durango (Bizkaia)
Noiz: 2011/03/26 - 16:00tan
Zer: Durangoko V. Duatloia
Antolatzailea: Mugarra Triatloi Taldea

Sailkapenak

Larunbatean ospatu zen Durangoko V. Duatloia. 296 duatletek eman genuen izena, 269-k artu  genuen parte eta 242-k lortu genuen amaitzea. Denboraldiko 3. duatloia nuen eta azkeneko hiru astetan bezala duatloien parte hartzeko irrikatzen nengoen. Ostegun eta Ostiralean entrenatu gabe nintzen, baina Astelehen eta Asteazkeneko bizikleta saioak eta Asterateko 8 kilometroak nahikoak izan ziren aurreko asteetako erritmoan jarraitzeko. 

Jende ugari bildu zen Durangoko kaleetan duatleten nondik noraoak ikusteko. Azkoitiko Triatloi Taldeko Pio, Garate eta ni, Tertzio joan giñen. Dorsala eta opariak jaso ondoren korrika pixkat eta luzeketak egin eta irteera gunera inguratu giñen. Irteera eman orduko sekulako erritmo bizian irten giñen, lehenengo kilometroak 3 minutu azpitik egin nituen (3:41, 3:47 eta 3:54). Kilometroak aurrera joan ahala erritmoa mantxoagotzen joan nintzen eta azkenean lehenengo 9 kilometroak 4:05 min/km erritmoan irten zitzaizkidan. Bizikletako ibilbideak Oñatin antzerako zerbait gertatuko zitzaidan bildurrez nengoen, baina egia esan guztiz harrituta gelditu nintzen eman nuen mailaz. Bataz besteko abiadura 30,30 km/h eraman nuen eta posizio bakarra galdu nuen lehenengo 9 kilometroekiko. Azkeneko 5 kilometroak berriz oso gogorrak egin zitzaizkidan. Hankek ez zidaten nahi bezala erantzun eta 10 bat posizio galduko nituen seguruenik. Hala ere 137. postuan amaitu nituen 5 kilometroak.


Azkenean 157. postuan amaitu nuen eta egindako guztizko denbora 2h17'43'' koa izan zen. Oso gustora egindako lanarekin!


Azkoitiko Triatloi Taldea
Taldeko hiru partaide joan giñen bakarrik eta hori taldekako sailkapenean irudikatu zen argi eta garbi. 22 taldeetatik 17. postuan amaitu genuen eta guztizko denbora 6h30'35'' koa izan zen.


5. eta 7. postuan amaitu zuten hurrenez hurren Pio eta Garatek 23 urtez azpitik kategorian


1. Pio 2h06'25''
2. Garate 2h06'27''
3. Tertzio 2h17'43''

Bizikletako ibilbidean igarotako herri zein auzoetan aurkituriko giroa bikaina izan zen. Jende guztia animatzen! Bestalde korrikako ibilbidearen zati garrantzitsuena Durangoko kaleetan izanik jende pilla zegoen animatzen. 


Aste honetan berriz, Ermuko II. Duatloia!

No hay comentarios:

Publicar un comentario