Azkoitia-Attola-Kakute


Joan den Larunbatean egun bikaina izan genuen kirola eginez zegoen eguraldiaz gozatzeko. Goizeko 9:45 inguruan abiatu nintzen Aittolaruntz. Aspaldian txirringan ibilbide aldapatsuetan ibili gabe nenguen eta egia esan nabaritu nuen anketan. Aittolara iritsi nintzen eta bertan Guardia Zibilak zebiltzan  aurkitzen ziren mendizaleak eta beraien autoak katxeatzen. Bertan nuen hitzordua neskalgunarekin bizikleta autoan sartu eta Kakutera oinez abiatzeko, baina buelta hartu nuen bada ezpada eta Aittola baino 300m lehenago dagoen bide bazter batean egon nintzen bertan zeuden bi zaldien konpainian neskalagunaren zai. Bera iritsi, erropak aldatu eta Kakutera abiatu giñen.
700 bat metroetara elurra agertzen asi zen bide bazterretan eta bapatean elurrez inguraturik geunden. Gure oinetakoak ez ziren elurretan ibiltzeko oso aproposak eta tentuz egin behar izan genituen azkeneko metroak erorketarik ez izateko. Goian Ondarruko kuadrilla batekin elkartu giñen.

Nahiko nekaturik amaitu nuen jeitsiera, baina egia izan merezi izan zuen.

Hurrena gehiago!

Azkoitia-Aittola (Bizikleta): 11,7 km




Aittola-Kakute-Aittola (Oinez): 6,64 km



Inguruko ibilbideei buruzko web orriak: 

Bertan ibilbideen informazioa, grafikak, deskribapenak, argazkiak etb. ikusi eta zuk zeuk argitaratu ditzakezu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario