Azkoitia-Errezil-Nuarbe-Azkoitia (40km)

Gaur aspaldiko partez Lorentzo jauna izan dugu bisitan eta bazen garaia. Joan den Ostiraletik errepidera bizikletan irten gabe nengoen eta gaur egun aproposa izan da horretarako. Nahiz eta berandu xamar izan arratsaldeko 16:30tan abiatu naiz. Eguraldia nahiko atsegina eta bero xamarra zenez gaurko honetan pernera ez janztea pentsatu dut eta egia esan oraingo honetan asmatu egin dut ez bai dut momentu baten ere hotzik pasa.

Gaurko honetan 40 kilometroko ibilbidea egitea pentsatu dut. Egia esan gogoz nengoen, esan bezala joan den Ostiraletik errepidera irten gabe bai nengoen. Ibilbidea honako hau izan da:



Nahiz eta ez bizikletan gutxi irteten naizen, aurrera pausoak ari naiz sumatzen. Urtea hasi zenean ordu ta erdiko ateraldia egiten banuen sekulako bizkarreko minarekin amaitzen nuen. Orain berriz ez dut abaildurarik sentitzen.

 Google Earth bidez eginiko bidearen nondik-norakoa

Garmin Training Center-etik ateratako bidearen altuerak


Garmin Training Centerrak emaniko informazioa:
Distantzia guztira: 39,94 km
Denbora guztira: 1h 26'' 40''
Bataz besteko erritmoa: 2'10'' /km
Bataz besteko abiadura: 27,6 km/h
Abiadura maximoa: 50,8 km/h
Kaloriak guztira: 1621 kal.
Bataz besteko bihotz taupadak minutuko: 137 btm
Bihotz taupada maximoak minutuko: 159 btm
Igoera/jeitsiera guztira: 498 m


No hay comentarios:

Publicar un comentario