2011. urteko zenbakiak

Hona hemen 2011. urteko guztira eginiko zenbakiak. Nire lehenengo urtea izan da duatloi triatloi mundu honetan eta espero dut 2012. urtea askoz ere hobeagoa izatea. 2011an ingenieritzako azkenengo azterketak eta lesioa medio ez nuen nahi bezalako denboraldia izan, baina hala ere lehenengo urtea izateko nik uste dut ez dela gaizki egon futboletik datorren kirolari batentzat.

Ikusten den bezala debora gehiena korrika egiten igaro dut, bizikletan behar baino gutxiago eta igeriketan berriz bat ere ez. Guztira 184 egunetan entrenatu dut eta 181tan atseden egin dut.


Beste sarreretan esan bezala Gorka Bizkarrarekin hasi nintzen entrenatzen orain dela bi aste eta orain hiru kirolak behar bezala ari naiz uztartzen 2012. urtean zehar ditudan helburu nagusiak betetzeko asmoz eta bidean dauden hainbat duatloi, triatloi eta lasterketa frogetan, ahal den neurrian, mailarik onena emateko.



Ea ba nola joaten zaigun!
Gorkari kasu eginez gero ondo seguru! jejeje

No hay comentarios:

Publicar un comentario