Lehenengo astea

Lehengo astean Gorka Bizkarra-ren blogean triatloiko entrenatzaile titulua atera zuela ikusi nuen. Aspaldi danik naiz bere blogaren jarraitzaile eta triatleta bezala ere asko miresten dut, bere emaitzak ikustea besterik ez dago. Berarekin jarri nintzen kontaktuan eta segituan jarri giñen lanean. Nire blogaren berri eman nion ni hobeto ezagutzeko eta bestalde galdetegi batzuk pasatu zizkidan nire nondik norakoak ezagutzeko. Aste hau izan da lehenengoa eta egia esan oso gustura nago. 

Hauek izan dira lehenengo asteko zenbakiak:
Korrika: 22km
Bizikleta: 91km
Igeriketa: 2,3km

2012ko helburu nagusiak Extreme Man 113 Getxo (Half Iron Man) eta Zarauzko Triatloia (Half Iron Man) ditut eta bitartean Euskal Zirkuituko hainbat duatloi eta triatloietan hartuko dut parte.





1 comentario: