Nahaste Borraste


Oraindik ezin sinistuta nago! Atzo, Ostirala, Elgoibarren XXX. Nahaste Borraste froga herrikoiau ospatu zen. Bertan parte hartzeileek 7km bizikletan, 400m 25 kiloko zakuarekin korrika (emakumezkoek 15kg) eta azkenik 1,5km korrika egin behar izaten dituzte eta herrikoak edota herrian lana egiten dutenek erten dezakegu bakarrik. 2012. urtean izan zen nire lehenengo parte hartzea eta orduan 13. helmugaratu nintzen 21'17''ko denborarekin. Froga imaginatuko duzuen oso "explosiboa" da eta hasiera hasieratik sekulako tentsioa somatzen da bizikletan.



2012an ez bezela hasieratik buruakin jokatzea pentsatu nuen. Lehenengo aldapa hasten zen momentutik neure erritmoa hartuz eta besteei begiratu gabe. Lehendabiziko gainan 6. postuan pasatu nintzen. Bigarren gaina berriz 4. postuan eta postu horretan iritsi nintzen plazara. Lehenengo trantsizio oso oso azkar egin ondoren 25 kiloko zakua bizkarreratu eta zakua uzterako 3. nindoan. Zakua lurrera bota eta korrikan hasterako berriz, bigarren (Bigarren aurkitzen zenak arazoren bat zuen antza). Korrikan hasi eta segituan atzetik zitorrenak pasa eta hirugarren jarri nintzen. Erritmo azkarregia zeraman eta  buruz jokatu behar nuela garbi neukan, nahiago bai nuen hirugarren egin, arrixkatu eta laugarren egitea baino. Bigarrena gero eta urrutiago nuen eta nire atzetik zitorrenak harrapatu egin ninduen. Honi eutsi eta 300 bat metro falta zirela erritmo aldaketa bizia egin ondoren, honek ezin eutsi eta hirugarren helmugaratu nintzen. 51tik, hirugarren. Ezin sinituta!


  



Zorionak Kimetz Elkartea eta Elgoibarko herriari. Froga oso oso ondo antolatuta, kruze guztietan bolondresak zirela eta kaleetan sekulako giro aparta! 

1.- Jorge Gonzalez 18'38''
2.- Loren Galeano 18'47''
3.- Aitor Beneitez 18'57''



No hay comentarios:

Publicar un comentario