Media maratón Behobia-San Sebastian

Joan den Igandean, nire hirugarren parte hartzea izango zen Behobia Donostin irten nintzen (3 urte jarraian). Helburua beti bezala disfrutatu eta ahal nuen denbora onena egitea zen. Azkeneko 2-3 hilabeteetan entrenatutakoa eta entrenamenduetan eginiko denborak ikusirik uste nuen 4'30'' ingurura korrika egiteko kapaza izango nintzela eta sekulako sorpresa hartu nuen. Helmugan 1h25'38''ko denbora. Lengo urtean baino 2 minutu okerrago, baina aurten gutxiago entrenatuta. Hurrengo Azaroak 23an, Azkoitiko Raka Maratón K.E.-k antolatutako 10 kilometroko lasterketan parte hartuko dut. Lasterketaz disfrutatu eta ahal bada kilometroa 4 minutu azpitik egitea espero dut!
 
El pasado Domingo corrí la Behobia San Sebastián, en la que era mi tercera participación (3 años seguidos). El objetivo como siempre, disfrutar e intentar hacer el mejor tiempo posible. Viendo lo que he entrenado y los tiempos que he hecho en los entrenamientos de los últimos 2-3 meses pensaba que sería capaz de correr más o menos a 4'30'' el kilometro, pero al final me he llevado una grata sorpresa. Tiempo final de 1h25'38''. Dos minutos peor que el año pasado, pero habiendo entrenado algo menos. El próximo 23 de Noviembre saldré a disputar la carrera de 10 kilómetros de Azkoitia organizada por Raka Maratón K.E. Espero disfrutar y bajar de 4 minutos el kilometro!
 
 
 
Azken hiru urteetako emaitzak / Resultado de los último 3 años
47. Behobia-Donostia 1h33'58'' (4'42''/km)
48. Behobia-Donostia 1h23'35'' (4'13''/km)
49. Behobia-Donostia 1h25'38'' (4'20'' km)
 

Pedrorekin lasterketa amaitu ostean
Con Pedro tras terminar la carrera

Azken hiru urteetako dorsalak (Dagoeneko 57 dorsal ditut, azkeneko hiru urteetakoak!)
Los dorsales de los últimos 3 años (Ya tengo 57 dorsales guardados de los últimos 3 años!)

Kursal aurrean azkenengo kilometroan
En frente del Kursal en el último kilómetro
Bideo de meta/Helmugako bideoa

No hay comentarios:

Publicar un comentario