Bilboko Triatloia (Half)






Joan den astean Bilboko Triatloiean hartu nuen parte. 35 egunetan egiten dudan ironman erdi distantziako hirugarren triatloia ain zuzen ere (Terres, Iruña eta Bilbo). Nahiz eta azkeneko egunetan eginiko bolumen guztiaren ondoren astea nekatu xamar pasatu, lasterketa politak irten zidala uste dut.


Igeriketako sektorean sentsazioak nahiko onak izan ziren. Erditik dexentez aurrera irten nitzen uretatik. 


Bizikletako sektorean hasiera lasai xamar hartzea erabaki nuen, eta ondorioz triatleta dexentek pasa ninduten lehenengo aldapan, baina kilometroak aurrera joan ahala gero eta sentsazio hobeagoekin aurkitzen nintzen eta nik hartu nien aurre hainbat triatletei. Mendate oso gutxi igo dut aurten, eta Viveroko bi igoeretan antzeman nuen majo. Gehiago izan ziren ni aurreratu nindutenak, nik aurreratutakoak baino. Zirkutuko bigarren biran lehenengoaren berdiña, ibilbide laua zenean triatleta dexente pasa nuen, baina aldapa hasten zenean lanak!!



Korrikako sektorera apur bat nekatuta iritsi nintzen. Nire lasterketa hasi aurretiko helburua 1h35' inguruan egitea zen (2013: 1h41' - 2014: 1h37'), baina ez zen posible izan. Lehehengo 4 kilometroak 4'30'' inguru egin nituen, baina segituan ohartu nintzen ez zela posible izango. Burua hotz eta gehiegi zakatu gabe aurrera. Azkenean 1h41' pasatxo helmugan.


Helmugan 2014. urteko denbora berbera egin nuen: 5h13''. Azkeneko bi asteetako entrenamenduak kontutan izanda emaitza ona dela esan daiteke.


Zarautzerako bi aste falta dira. Urteko helburu nagusia. Dagoeneko pentsatzearekin urduritzen hasia nago. 5h10' azpitik egiteko kapaz izango al naiz?Faktore askok hartuko dute parte helburua bete edo ez betetzerako orduan. Gauza bat argi dauka behintzat, aurten 4. aldiz jarraian Zarautzeko Triatloiko helmuga zeharkatuko dut!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario