Zumaiako Triatloi Sprinta

Joan den Larunbatean ospatu zen Zumaiako Triatloi Sprinta (0,750-20-5). Nire hirugarren parte hartzea segidan triatloi honetan. Uztailean eta Abuztuan ezer gutxi entrenatu ondoren, gehien gustatzen zaidana egiten berriz ere. Iujuu!! Udaran batiz bat bizikletan ibili naiz mendian eta korrika eta igeria baztertuta eduki ditut. Azkeneko aste honetan ordea, korrika eta igeri pixka bat egin behar izan dut Zumaira kondizio duin batzuetan iritsi eta frogaz gozatzeko asmoz.
 
Igeritik 101. postuan irten nintzen eta sentsazioak nahiz eta ez ziren guztiz onak izan, gustura! Bizikletan 7ko talde bat batu giñen eta al nuen gehienetan erreleboak ematen ahalegindu nintzen, gehiegi nekatu gabe, gero korrikako segmentu gogorra zetorkidalakoan bai nengoen. Bizikletan 102. partzialik onena (35km/h) eta gustura! Banekien ez zela nire egunik onena izango korrikan, esan bezala bi hilabetetan 5 bat aldiz edo egingo bai dut korrika. Hala ere nahiko ongi moldatu nintzen eta 110. partzialik onena egin nuen (4'23''ko erritmoa).
 

 
Beste behin ere egindako lasterketarekin gustura! Eta garrantzitsuena,...lasterketaz eta triatloiak sortzen duen giro berezi horretaz goxatzen!
 
94/274 Aitor Beneitez 1h11'58''
 
Zorionak eta eskerrikasko Zumaiako Triatloi Taldeari!! Orokorki, triatloi ezin hobea aspektu guztietan. Hurrengo urtean laugarren parte hartzea segidan seguru! jejeje

No hay comentarios:

Publicar un comentario